24 juin 2006

Sondage de rue


Avez vous déja fait des sondages auprès des gens dans la rue? J'ai pris cette photo car j'ai récemment effectué un sondage dans la rue, et je ne savais pas que c'était aussi pénible! Personne ne souhaite répondre aux question par manque de temps ... et au bout de trois heures, j'ai réussi a avoir 15 questionnaires rempli. Depuis, je m'arrete a chaque fois qu'on me le demande. Pas de chance pour elles, le questionnaire n'était que pour les femmes ...

Did you already made surveys to people in the street? I took this photo because I recently carried out a survey in the street, and I did not know that it was also painful! Nobody wishes to answer the question for lack of time… and at the end of three hours, I succeeded has to have 15 questionnaire filled out. Since, I stopped has itself each time it is asked to me. No chance for them, the questionnaire was only for women…

5 Comments:

Blogger Mark said...

I try to avoid these surveys and I bet its tough for them too.

24 juin, 2006 09:33  
Blogger Amande said...

Ah ah ah!!! Il fallait sortir la perruque Arnaud :-)

24 juin, 2006 10:37  
Blogger Edwin Sumun said...

Yes, it is a tough thing to do. it's the same here too. No one stops and when I look at the people asking, they look so dejected after a long day. People seem to be in such a hurry but where are they rushing to?

24 juin, 2006 15:12  
Blogger Felicia said...

It is a difficult job. I avoid them too!

25 juin, 2006 02:33  
Blogger alice said...

Si je fais partie de l'échantillon intéressant (ah, la joie d'être classée dans la tranche d'âge des plus de quarante ans...), j'essaie toujours de répondre, je sais par mes enfants qu'on se fait le plus souvent rabrouer.

25 juin, 2006 18:25  

Enregistrer un commentaire

<< Home